На цьому воркшопі ми дізнаємось про перші сайти, напрямки в Web-дизайні :
Скевоморфізм
Плоский дизайн (Flat)
Material design (Google)
Fluent Design (Microsoft)
IBM Design Language
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про закон близькості об'єктів. Ми з вами навчимось розрізняти ритм, статику і динаміку. Будемо вміти правильно розставляти об'єкти, зрозуміємо, що таке візуальна ієрархія. Розберемося з поняттями форма і контр форма, перспектива і простір.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь що таке ідеальні пропорції, золотий перетин, числа Фібоначчі, ми детально розберемо правило третин, і займемось пошуком та підбором ідеальних пропорцій.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про побудову тіней, звідки і як падає світло, де тінь, напівтінь, блік для правильної побудови об'єкту в 3D вимірі. І все це спробуємо на проктиці.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про класифікацію шрифтів та область їх застосування, параметри шрифтів, заголовки, підзаголовки, абзаци, текст, шрифтові пари. Де ті шрифти шукати і скачувати.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про розробку іконок, спрощення об'єктів, стилі іконок. Де шукати і як підбирати іконки.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про роботу з колірним колом, психофізіологію кольору в дизайні, і як колір впливає на людину, її сприйняття. Покажемо лайфхаки і інструменти по підбору колірних схем.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про етапи розробки сайту, пошук потрібного котенту, натхнення, пошук ідей.
Принципи побудови інтерфейсів.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про принципи побудови інтерфейсів. Що таке візуальна ієрархія сайту? Закон близькості. Розстановка пріорітетів та акцентів на сторінках. F- и Z- патерни.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про види та підходи до прототипування.
Скетчінг. Варфреймінг. Інтерактивне прототипування.
Огляд основних інструментів Figma: 1 частина.
Історія та тренди в Web-дизайні.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про інтерфейс і основні налаштування Figma. Фрейм і сітка. Базові фігури. Інструмент перо, вчимося працювати з кривими Безьє. Групування і упорядкування шарів.
Огляд основних інструментів Figma: 2 частина.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про робота з контентом. Boolean Groups і Маски. Вирівнювання і відступи. Auto Layout. Робота з кольором і різними типами заливки. Ефекти. Як поділитися проектом Figma?
Створення головного екрану.
На цьому воркшопі ви дізнаєтесь про те, які основні елементи головного екрану, що таке навігація, футер, хедер, кнопка, заклик до дії.