Social media. Basic. — курс, який допоможе підлітку розібратися, як працюють основні соціальні мережі (Instagram, Facebook, Youtube, Tik tok) та як ефективно їх використовувати для просування особистого бренду, бізнесу і власних послуг.

На курсі ми розкажемо все про особистий бренд та правильне позиціонування, познайомимо джунів з видами реклами в Інтернеті, розповімо про особливості роботи з блогерами та разом налаштуємо першу рекламу у Facebook і Instagram. А ще щодня будемо покращувати навички роботи з фотографією та відео.

Протягом всього курсу ми будемо накопичувати знання щодо роботи у різних соціальних мережах, щоб на останньому занятті презентувати стратегію просування крутого проекту.

Курс SMM. 12+


До 10-ти людей
або
грн / 3 міс.
1600
4800
Ну, що? Ви готові поринути
у захопливий світ SMM?
грн
10 занять, 20 годин
OFFLINE КУРС
До 10-ти людей
або
грн / 3 міс.
1280
3840
Ну, що? Ви готові поринути
у захопливий світ SMM?
грн
10 занять, 20 годин
ONLINE КУРС
Як проходить навчання:
Інноваційний підхід до колективного навчання, де все залежить від вашої активності. Максимальне залучення до процесу навчання та максимальна увага ментора.
Воркшопи
КРОК
Повна свобода думок та свобода передачі інформації.
Ведіть діалог з ментором, одногрупниками та знайдіть нових друзів у спільноті ДЖУН.
Комунікація
Усі випускники ДЖУН. academy, після здачі фінального проекту та іспиту - отримують сертифікат про закінчення нашої академії.
Сертифікація
01
КРОК
02
КРОК
03
Багатство — це не скупчення матеріальних цінностей. Це вміння витрачати менше, ніж заробляєш, вміння відкладати і вкладати. Ви не розбагатієте, поки не засвоїте це.
Дейв Ремсі
Програма курсу
1. Роль соц.мереж в digital маркетингу. Монетизація.
- Яку роль відіграють соц.мережі в digital marketing?
- Загальний огляд соц.мереж: Instagram, Facebook, TikTok, Youtube, Clubhouse. Особливості кожної з них.
- Огляд навичок, які потрібні для успішного ведення соц.мереж.
- На чому можна заробляти в соціальних мережах? Скільки приблизно заробляють блогери, влогери і тд?
2. Фото та відео.
На занятті студенти ознайомляться з типами візуального контенту, програмами для роботи з фотографією та відео.

3. Instagram та Facebook.
На занятті поговоримо про особливості роботи в Instagram та Facebook.
- Як ефективно використовувати ці соц.мережі для просування бізнесу і власних послуг?
- Розглянемо основні методи просування.
- Які можливості дає Instagram та Facebook?

4. Youtube.
Запрошений спікер-практик розкаже про свій шлях, поділиться з джунами досвідом та ефективними методами просування, а також розкаже про особливості роботи з соц.мережею.
Запрошений спікер-практик розкаже про свій шлях, поділиться з джунами досвідом та ефективними методами просування, а також розкаже про особливості роботи з соц.мережею.


5. TikTok.
Запрошений спікер пояснить простими словами, що таке особистий бренд, кому та навіщо його варто розвивати. Розгляне переваги та недоліки роботи з особистим брендом. Поділиться практичними порадами, як створити особистий бренд з нуля.
6. Особистий бренд.
Поговоримо про цільову аудиторію, бюджети, креативи для реклами. Разом налаштуємо першу рекламну кампанію у Facebook та Instagram.
7. Види реклами в Інтернеті та особливості кожної з них. Співпраця з лідерами думок.
Розглянемо основні види реклами в Інтернеті:
- Контекстна реклама vs SEO,
- Реклама в Youtube,
- Таргетована реклама,
- Реклама у блогерів.

А також поговоримо про особливості роботи з лідерами думок:
- Як підібрати блогера? На що звернути увагу?
- Основні помилки при виборі лідера думок.
- Аналіз роботи. Основні показники ефективності.

Бонус: табличка для роботи з лідерами думок.

8. Налаштування реклами в Instagram та Facebook
На занятті обговоримо важливість загальної стратегії розвитку, поговоримо цільову аудиторію, позиціонування та меседжі, які ми транслюємо.- Робота над проектами в командах
9. Практичне заняття.
10. Захист проекту.
Ментор курсу
5+ років у маркетингу та продажах, останні 2 роки сфокусована на SMM та рекламі. Працювала з проектами різної складності та масштабів у сфері IT, освіти, товарів для спорту, виробництва меблів та медицини, як в українських, так і міжнародних компаніях.

Кожен проект подарував різні навички, та є і те, що їх поєднує, кожен з них - доповнював та розширював моє сприйняття, розуміння бізнес-процесів та проблем, з якими щодня стикається бізнес.
Ці знання допомагають підходити до маркетингу комплексно.
З радістю поділюся досвідом, помилками та успішними кейсами на курсі.

Життєве кредо - завжди тестувати нові гіпотези та крейзі ідеї, адже ціна помилки менша, ніж ціна бездіяльності.

Діджитал-маркетолог, SMM-спеціаліст
Юрчак Юлія
Питання та відповіді