1. Роль соц.мереж в digital маркетингу. Монетизація.
- Яку роль відіграють соц.мережі в digital marketing?
- Загальний огляд соц.мереж: Instagram, Facebook, TikTok, Youtube, Clubhouse. Особливості кожної з них.
- Огляд навичок, які потрібні для успішного ведення соц.мереж.
- На чому можна заробляти в соціальних мережах? Скільки приблизно заробляють блогери, влогери і тд?
На занятті студенти ознайомляться з типами візуального контенту, програмами для роботи з фотографією та відео.
3. Instagram та Facebook.
На занятті поговоримо про особливості роботи в Instagram та Facebook.
- Як ефективно використовувати ці соц.мережі для просування бізнесу і власних послуг?
- Розглянемо основні методи просування.
- Які можливості дає Instagram та Facebook?
Запрошений спікер-практик розкаже про свій шлях, поділиться з джунами досвідом та ефективними методами просування, а також розкаже про особливості роботи з соц.мережею.
Запрошений спікер-практик розкаже про свій шлях, поділиться з джунами досвідом та ефективними методами просування, а також розкаже про особливості роботи з соц.мережею.
Запрошений спікер пояснить простими словами, що таке особистий бренд, кому та навіщо його варто розвивати. Розгляне переваги та недоліки роботи з особистим брендом. Поділиться практичними порадами, як створити особистий бренд з нуля.
Поговоримо про цільову аудиторію, бюджети, креативи для реклами. Разом налаштуємо першу рекламну кампанію у Facebook та Instagram.
7. Види реклами в Інтернеті та особливості кожної з них. Співпраця з лідерами думок.
Розглянемо основні види реклами в Інтернеті:
- Контекстна реклама vs SEO,
- Реклама в Youtube,
- Таргетована реклама,
- Реклама у блогерів.
А також поговоримо про особливості роботи з лідерами думок:
- Як підібрати блогера? На що звернути увагу?
- Основні помилки при виборі лідера думок.
- Аналіз роботи. Основні показники ефективності.
Бонус: табличка для роботи з лідерами думок.
8. Налаштування реклами в Instagram та Facebook
На занятті обговоримо важливість загальної стратегії розвитку, поговоримо цільову аудиторію, позиціонування та меседжі, які ми транслюємо.- Робота над проектами в командах