Результатом навчального процесу для підлітка стануть:
1)Чітке розуміння завдань, що вирішуються програмуванням;
2)Впевнене знання основ мови С ++;
3)Уміння раціонально організовувати робочий процес для ефективного досягнення поставлених цілей;
4)Отримання архітектурних навичок розробки великих програм.
Курс С++
(12+)
До 10-ти людей
або
грн / 4 міс.
1500
6000
Ну, що? Ви готові поринути
у захопливий світ коммунікацій?
грн
15 занять, 30 години
ONLINE КУРС
До 10-ти людей
або
грн / 4 міс.
1875
7500
Ну, що? Ви готові поринути
у захопливий світ коммунікацій?
грн
15 занять, 30 години
OFFLINE КУРС
Як проходить навчання:
Інноваційний підхід до колективного навчання, де все залежить від вашої активності. Максимальне залучення до процесу навчання та максимальна увага ментора.
Воркшопи
КРОК
Повна свобода думок та свобода передачі інформації.
Ведіть діалог з ментором, одногрупниками та знайдіть нових друзів у спільноті ДЖУН.
Комунікація
Усі випускники ДЖУН. academy, після здачі фінального проекту та іспиту - отримують сертифікат про закінчення нашої академії.
Сертифікація
01
КРОК
02
КРОК
03
Багатство — це не скупчення матеріальних цінностей. Це вміння витрачати менше, ніж заробляєш, вміння відкладати і вкладати. Ви не розбагатієте, поки не засвоїте це.
Дейв Ремсі
Програма курсу
1. Короткий огляд С++. Структура програми
2. Вбудовані типи даних, перетворення типів, змінні, масиви
3. l-value та r-value посилання, вказівники, простір імен
4. Вирази, оператори
5. Цикли, цикли з передумовою і післяумовою
6. Ввід/вивід даних, робота з командним рядком, файловий ввід/вивід
7. Статичне і динамічне виділення пам'яті
8. Функції, передача параметрів та повернення результату, функція main().
10. Класи і структури. Оголошення класу. Інкапсуляція даних. Члени класу, конструктори/деструктори, оператори присвоєння, «Правило 5».
11. Шаблони класів. Бібліотека STL, контейнери і базові алгоритми
12. Наслідування, Поліморфізм, віртуальні функції. Перевизначення віртуальних функцій

13. Чисто віртуальні функції. Абстрактні класи, інтерфейси. Множинне наслідування.
14. Знайомство з Qt. MVC. Основні класи.

15. Створення з'єднань в Qt.
16. Написання гри Змійка на Qt.
17. Додатковий проект і захист.
9. Перевантаження функцій. Шаблони функцій
Ментор курсу
4+ роки досвіду в ІТ сфері.

Працював на таких проектах як:
Десктопна програма для програмування електронних чіпів, UI для TV тюнерів, програма для рентгенівських сканерів і обробки зображень, логістичний проект для продуктових компаній.
Хобі: шахи, футбол, волейбол, активний відпочинок.
С++ розробник
Тарас Обервенець
Питання та відповіді

Чи допомагатиме мені викладач з розв'язанням практичних задач: даватиме поради, дивитиметься скріншоти, пояснюватиме те, що я не зрозумів?
Так. Викладач завжди на зв'язку, аби спрямувати студента й за потреби виправити його. Він проводить навчання, спираючись на свій досвід, та наводить приклади з власної практики. Викладач не рухається далі за програмою, поки студенти не опанують матеріал на потрібному рівні.
Скільки годин на тиждень мені доведеться приділяти навчанню?
Все залежить тільки від вас. В середньому наші студенти займаються від 3 до 5 годин на тиждень.
Чи діють якісь програми розстрочки?
Так, ви можете купити курс в розстрочку і спланувати свій бюджет, розбивши всю суму на дрібні щомісячні платежі.
Реєстрація на курс
Залиш свої контактні дані і наш менеджер зв'яжеться з тобою найближчим часом
Залишити заявку
Залиш свої контактні дані і наш менеджер зв'яжеться з тобою найближчим часом
Оплата курсу
Залиш свої контактні дані і перейди до оплати